پرستاری بدون کنکور

دوشنبه 23 اسفند 1395
8:35
educonsulting

شرایط شرکت در کاردانی رشته پرستاری بدون کنکور

پرستاری بدون کنکور

پرستاری بدون کنکور

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پرستاری بدون کنکور با مشاوران مرکز سبزتدریس تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099071647

با توجه با افزایش تعداد متقاضیان جهت تحصیل در رشته پرستاری بدون کنکور به دلیل بازار کار مناسب و فرصت های شغلی خوب شاهد پذیرش داوطلبان به صورت بدون کنکور در دانشگاه هایی چون دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه های تهران شعبه پردیس کیش بوده ایم که جهت پذیرش داوطلبان به صورت بدون کنکور اعلام آمادگی کرده اند.اگر شما هم خواستار تحصیل بدون کنکور در رشته پرستاری هستید در این مقاله به طور اختصاصی به ارائه توضیحاتی در خصوص پذیرش بدون کنکور رشته پرستاری پرداخته ایم.برای آگاهی از شرایط تحصیل در دانشگاه های پردیس ، پیرا پزشکی بدون کنکور 96 و شرایط تحصیل مجدد پزشکی می توانید با مشاوران مرکز سبزتدریس تماس بگیرید.

شرایط شرکت در کاردانی رشته پرستاری بدون کنکور

پرستاری بدون کنکور

پرستاری بدون کنکور

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پرستاری بدون کنکور با مشاوران مرکز سبزتدریس تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099071647

با توجه با افزایش تعداد متقاضیان جهت تحصیل در رشته پرستاری بدون کنکور به دلیل بازار کار مناسب و فرصت های شغلی خوب شاهد پذیرش داوطلبان به صورت بدون کنکور در دانشگاه هایی چون دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه های تهران شعبه پردیس کیش بوده ایم که جهت پذیرش داوطلبان به صورت بدون کنکور اعلام آمادگیی کرده اند.اگر شما هم خواستار تحصیل بدون کنکور در رشته پرستاری هستید در این مقاله به طور اختصاصی به ارائه توضیحاتی در خصوص پذیرش بدون کنکور رشته پرستاری پرداخته ایم.برای آگاهی از شرایط تحصیل در دانشگاه های پردیس ، پیرا پزشکی بدون کنکور 96 و شرایط تحصیل مجدد پزشکی می توانید با مشاوران مرکز سبزتدریس تماس بگیرید.

شرایط پذیرش بدون کنکور کاردانی رشته پرستاری

1-یکی از شرایط پذیرش داوطلبان بومی بودن می باشند. بنابراین داوطلبان نظام جدید می بایست یکی از 3 سال محل اخذ مدرک تحصیلیشون ،2 سال آخر دبیرستان و مدرک پیش دانشگاهی رو ارائه دهند و داوطلبان نظام قدیم یکی از 3 سال آخر دبیرستان و یا هنرستان رو ارائه دهند که البته امسال محل اخذ دیپلم هم به عنوان استان بومی محسوب می شود.

2-داوطلبان گرامی توجه داشته باشید که شرکت در این دوره ها به عنوان تحصیل مجدد به شمار می رود یعنی دانش آموخته ی کاردانی، کارشناسی پیوسته ،کارشناسی ناپیوسته ،کارشناسی ارشد و دکترای عمومی تنها در صورت پرداخت شهریه ی مربوطه امکان شرکت در دوره را دارند در غیر این صورت امکان شرکت در این دوره ها وجود نخواهد داشت .

3-داشتن حداقل 18 سال سن و حداکثر آن ۲۴سال تمام (با احتساب خدمت سربازی 26 سال)

4- دارا بودن گواهی سلامت به تائید پزشک به منظور عدم دارا بودن نقص عضو و تایید شدن از نظر سلامت روحی روانی

5-موفقیت در مرحله بررسی سوابق تحصیلی و مصاحبه توسط کمیته پذیرش. یعنی شما داوطلبان می بایست داوطلبان جهت پذیرش آمادگی لازم را برای مصاحبه بدست آورید.برای مثال اشراف کامل بر ویژگی های خود و همچنین دلیل انتخاب رشته مورد نظر،میزان علاقه به این رشته و هدف از انتخاب شغل و…از جمله مواردیست که مورد بررسی قرار می گیرد و باید تسلط کامل را در این خصوص بدست آورید.

6- ارائه تقاضای کتبی و درخواست ثبت نام، تصویر آخرین مدرک تحصیلی(کارنامه تحصیلی دیپلم نظام جدید و مدرک پیش دانشگاهی)، اصل و فتوکپی تمام صفحات شناسنامه و درصورت دارابودن توضیحات، ضمیمه نمودن تصویر صفحه آخر شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، ۶ قطعه عکس ۴×۳ به همراه مشخصات درج شده پشت آن ، تائید بومی بودن و مقبولیت اجتماعی، طبق نامه شورای اسلامی شهر و یا روستا تحت نظر آموزش و کمیته پذیرش

7- دارا بودن اصل گواهی تائید شده از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مربوطه در صورت تقاضای استفاده از سهمیه ایثارگران

8-رضایت همسر در صورت تاهل

شرایط فارغ التحصیلی داوطلبان پرستاری بدون کنکور

1-داوطلبان پذیرفته شده باید تعهد خود را جهت پذیرفتن شرایط تعهد خدمت که 3 برابر مدت تحصیل آنها می باشد به دانشگاه محل قبولی خود ارائه دهند.البته این مشمول شهریه پردازان دوره فراگیر نمی شود.

2-پس از پایان دوره ی تحصیلی مدرک اهدا شده به داوطلبین مستقیما صادر شده از دانشکده علوم پزشکی می باشد.

3- داوطلبان پس از پایان دوره تعهد خدمت امکان ادامه تحصیل را خواهند داشت.

پرستاری بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد

یکی از سوالات متداولی که دانشجویان علاقه مند به تحصیل در رشته پرستاری بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد برایشان بوجود می آید این است که آیا می توان به صورت بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد در رشته پرستاری تحصیل کرد یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که پرستاری بدون کنکور در مقطع کارشناسیی ارشد در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای داوطلبان دارای شرایط استعداد درخشان صورت می پذیرد.

نحوه ثبت نام پرستاری بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد

در صورتی که خواستار ثبت نام پرستاری بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد هستید می بایست ضمن همراه داشتن مدارک به مرکز استعداد درخشان دانشگاه خود مراجعه نمایید .زمان این کار معمولا 1 یا 22 ماه پیش از اعلام نتایج آزمون ارشد وزارت بهداشت خواهد بود که قبل از آن مرکز سنجش آن را اعلام خواهد کرد. .اما در خصوصتاریخ اعلام نتایج کارشناسی ارشد پرستاری بدون کنکور به اطلاعتان می رسانیم که این تاریخ همزمان با اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد پزشکی وزارت بهداشت مانند رشته پرستاری و سایر رشته ها، خواهد بود.

چه دانشگاه هایی در رشته پرستاری در مقطع کارشناسی ارشد به صورت بدون کنکور دانشجو می پذیرند ؟

برای پاسخ به این سوال که چه دانشگاه هایی در مقطع کارشناسی ارشد رشته پرستاری به صورت بدون کنکور اقدام به پذیرش دانشجو می نمایند باید بگوییم که هرساله پذیرش پرستاری بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه ها متغیر می باشد. به عنوان مثال اگر در رشته پرستاری، چند دانشگاه علوم پزشکی از طریق آزمونن ارشد وزارت بهداشت، دانشجوی پرستاری پذیرش می کنند، معمولا 1 یا 2 نفر را علاوه بر افراد سهمیه آزاد، بصورت بدون کنکور و براساس اعلام اسامی آنها از سویی مرکز سنجش وزارت بهداشت، پذیرش خواهند کرد.

شرایط پذیرش افراد واجد شرایط استعداد درخشان برای پرستاری بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد

در خصوص نحوه رتبه بندی و پذیرش افراد واجد شرایط استعداد درخشان به اطلاعتان می رسانیم که مرکز سنجش وزارت بهداشت بر اساس اولویت از بالاترین امتیاز(امتیاز مربوطه توسط دانشگاه اعلام می شود) افراد متقاضی پرستاری بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد را در صورت داشتن ظرفیت پذیرش می کند . همچنین در صورتی که امتیاز دو یا چند نفر کاملا یکسان باشد، معدل متقاضیان در رتبه بندی آنها لحاظ خواهد شد.از دیگر عواملی که در پذیرش دانشجویان موثر است رشته محلل خواهد بود.برای مثال در صورتی که دانشگاه علوم پزشکی تهران بخواهد اقدام به پذیرش 2 تن از دانشجویان در رشته پرستاری به صورت بدون کنکور در مقطع کارشناسیی ارشد نماید، فارغ التحصیلان دانشگاه علوم پزشکی تهران که خواستار تحصیل در رشته پرستاری بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد هستند حتی اگر امتیاز آنها پایین تر باشد باز هم در اولویت خواهند بود. همچنین دانشجویانی که خواستارتحصیل در مقطع کارشناسی ارشد پرستاری بدون کنکور هستند به دلیل نداشتن تداخل می توانند در آزمون ارشد رشته علوم پرستاری نیز ثبت نام نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پرستاری بدون کنکور با مشاوران مرکز سبزتدریس تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099071647


منبع: پرستاری بدون کنکور


[ بازدید : 124 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به educonsulting است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]